Ընկերության կողմից ծառայությունների մատուցման հետ կապված Ձեր բողոք պահանջները կարող եք ուղղել հետևյալ հեռախոսահամարով` (+374-10) 240024 կամ [email protected] էլեկտրոնային հասցեին կամ այցելելով ընկերության գրասենյակ հետևյալ հասցեով՝ Էրեբունի Բիզնես Կենտրոն, #609, Վ․ Սարգսյան 26/1:
«Էքուիթի Էյ Էմ» ՓԲԸ-ի բողոք պահանջները կարգավորող ներքին ակտ` «Հաճախորդների հետ հարաբերությունների կառավարման և բողոքների արձագանքման ընթացակարգ»
ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
Ֆիզիկական անձ հանդիսացող հաճախորդները հնարավորություն ունեն ներկայացնելու Ընկերության և հաճախորդների միջև կնքվող գործարքներից բխող պահանջները Ֆինանսական համակարգի հաշտարարին www.fsm.am:
Տեղեկացնում ենք, որ «Էքուիթի Էյ Էմ»-ը ֆինանսական համակարգի հաշտարարի որոշումները վիճարկելու իրավունքից հրաժարվելու վերաբերյալ համաձայնագիր չի կնքել (ՎԵՃԵՐԻ ԼՈՒԾՄԱՆ ԲԱՑԱՏՐԱԿԱՆ ԱՄՓՈՓԱԳԻՐ):
Ցանկացած անձ իրավունք ունի ստանալ «Արժեթղթերի շուկայի մասին» ՀՀ օրենքի 65-րդ հոդվածով սահմանված տեղեկություններ «Էքուիթի Էյ Էմ» ՓԲԸ -ից: «Արժեթղթերի շուկայի մասին» ՀՀ օրենքի վերոնշյալ հոդվածով սահմանված տեղեկությունները «Էքուիթի Էյ Էմ» ՓԲԸ -ից անձանց տրամադրում է գրավոր դիմումը ստանալուց հետո առավելագույնը 3 (երեք) աշխատանքային օրվա ընթացքում Ընկերության վայրում, առձեռն` թղթային տեսքով, աշխատանքային ժամերին: Տեղեկությունների տրամադրնան համար գանձվում է պատճենահանման գումարը:
Հայաստանի Հանարապետության կենտրոնական բանկի խորհրդի 2009 թվականի հունիսի 2-ի թիվ 166 Ն որոշմամբ հաստատված «Բանկերի, վարկային կազմակերպությունների, ապահովագրական ընկերությունների, ապահովագրական բրոքերների, ներդրումային ընկերությունների, Կենտրոնական դեպոզիտարիայի և դրամական փոխանցումներ իրականացնող վճարահաշվարկային կազմակերպությունների կողմից տեղեկությունների հրապարակումը» կանոնակարգ 8/03-ի համապատասխան:
Թարմացվել է՝ 02.07.2020, 17:25